Projekt

Teema: Nutitelefonide kasutamine kooli tundides.

Eesmärk: Selgitada välja kui paljud õpilased kasutavad tunni ajal nutitelefone. Kas need segavad tunni läbi viimist. Kas mõne tunni ülesannete võiks abi olla nutitelefonist (Näiteks: venekeeles tõlke kasutamine). Projekt peaks andma ülevaate kas nutitelefonide kasutamine on kooli tundides probleem või ei ja kas tunnis oleks abi nutitelefonist.


Projekti läbiviijad: Andreas Org 


Tööplaan ja ajakava:

  1. Ettevalmistused - teema valik, eesmärgi püstitus, vahendite valik, valimi määramine - 25.11.2013.
  2. Küsimustiku koostamine ja vormi kujundamine - 2.12.2013.
  3. Küsitluse läbiviimine elektrooniliste vahenditega - 9.12.2013
  4. Tulemuste analüüs - 16.12.2013
  5. Kokkuvõte teostamine - 16.12.2013

Vahendid: Google Form

Valim: Pärnu Vanalinna Põhikooli õpilased ja õpetajad
Küsimustik

Kokkuvõtte

Küsitlusele vastas 12 õpetajat ja 41 õpilast, seega saab teha sellest põhjal usaldusväärse kokkuvõtte. Mida arvavad sellest meie kooli õpilased ja õpetajat.

Õpilaste vastused 

Kas teil on nutitelefon?
Tuli välja, et põhimõtteliselt omavad kõik õpilased nutitelefone kuid on ka mõned erandid.

Kas teie arvates kasutatakse koolis palju nutitelefone ?
Paljude arvates kasutatakse koolis liiga palju nutitelefone kuid olid ka mõned teisiti arvamused.
Kas nutitelefonide kasutamine tundides on probleemiks ?
Vastused jaotusid suhteliselt võrdselt kuid peale jäi ikkagi ei kuid seda vaid paari häälega. 
Kas nutitelefone võiks kasutada ainetundide läbiviimiskes ?
Põhimõtteliselt kõik õpilased arvavad, et nutitelefone võiks kasutada tundide läbi viimiseks.
Millistes tundides võiks kasutada nutitelefoni ?
Kõige rohkem tahavad õpilased kasutada nutitelefone matemaatikas ja IT-es.

Õppetajate vastused

Kas te omate nutitelefoni ?
Üle poolte õpetajatest kes vastasid omasid nutitelefoni.
Kas teie arust kasutavad õpilased palju nutitelefone ?
Õpetajad olid kõik üksmeelel, et õpilased kasutavad nutitelefone liiga palju.
Millistes tundides võiks kasutada nutitelefone ?
Õpetajate arvates võiks kasutada nutitelefone eestikeeles, inglisekeeles ja matemaatikas.
Kas nutitelefonide kasutamine segab tunni läbi viimist? 
Suurem osa arvas, et ei sega.







Kokkuvõtte:
Küsitlusele vastas 41 õpilast ja 12 õpetajt seega saab tulemuse abiga kokkuvõtte teha nutitelefonide kasutamise kohta koolis. Tuli välja, et paljude õpilaste arvates võiks kasutada nutitelefone tunnid läbi viimiseks ja teha sellega tund huvitavamaks. Kuid õpetajad võiksid teha tunni huvitavamaks lubades õpilastel kasutada nutitelefoni õppe eesmärgil. Õpilaste puhul oli üllatav see, et nad arvasid, et nutitelefonide kasutamine on koolis probleemiks. Peaaegu kõik vastanutest omasid nutitelefone seal juures ka õpetajad mis minule väga üllatav. 

Ettepanekud:
1. Tundides võiks kasutada nutitelefone õppe eesmärgil.
2. Õpetajad võiksid nutitelefonidega teha tunni lõbusamaks ja huvitavamaks.




1 comment: