Thursday 28 March 2013

Vaheaeg

Vaheajal ma midagi erilist ei teinud olin kodus ja mängisin arvutis. Vaheajal sain ma endale uue arvuti HP pavilion g6. Vaheajl käisin ma ka Kihnus mööda jääteed. Kihnus käisin ma koos isaga seal me käisime kohvikus ja vaatamas Kihnu tuletorni. Tuletorni juures olid ka jäämäed mille tuul oli kokku ajanud. Kihnu jääteele läksime 300m enne munalaiu sadamat ja kell 11.30. Kihnus olime umbes 4-5 tundi. Tagasi hakkasime tulema umbes 15.00. Kihnu sõitis umbes 35-45 minutit. Ülejäänud vaheajast olin ma kodus vaatasin telekat ja mängisin arvutis see oli minu vaheaeg.


Kihnu tuletorn


Jäämäed Kihnu tuletorni juures

1 comment:

  1. Olen ise ka jääteed mööda Kihnus käinud ja tean kui eksootiline see on, head pildid ka. Aga Kihnu on kohanimi ja seega suure tähega!

    ReplyDelete